Terminus Czat: Zaangażowanie w sprzedaż w czasie rzeczywistym
Terminus Chat umożliwia prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z potencjalnymi klientami i klientami bezpośrednio z Twojego iPhone'a. Zespoły sprzedaży i marketingu mogą angażować się z docelowymi kontami i potencjalnymi klientami na żądanie, niezależnie od ich lokalizacji online. Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia, gdy potencjalny klient lub klient rozpoczyna rozmowę, zapewniając terminowe odpowiedzi. Generuj rozmowy dla zespołu sprzedaży na całym świecie i monitoruj interakcje na żywo z botami na swojej stronie internetowej. Dostęp do danych kontaktowych, danych dotyczących docelowych kont oraz informacji o odwiedzających wygodnie z Twojego urządzenia mobilnego. Wykorzystaj analizy rozmów i raportowanie do ulepszania strategii zaangażowania.
Terminus, założony w 2014 roku, przewodzi ruchowi marketingu opartego na koncie. Platforma umożliwia zespołom marketingowym skuteczne realizowanie skalowalnych inicjatyw opartych na koncie. Współpracując z wiodącymi firmami jak Salesforce i Verizon, Terminus skupia się na generowaniu wzrostu jakości poprzez ukierunkowane wysiłki marketingowe.